Thanks to Code Geass R2’s finale…

Photobucket

Photobucket

The series is gone for like, more than 10 days ago now and my so is my post about that (09/27/08)… I’m surprised that day when I got those freaking number of views and comments. It had been my most viewed ever (and I think its reign will remain for a LONG time) and I got the 12th spot for the daily-counted, most popular blogs on WP… But two days after that, O_O… nosedive time XDDD!!!!! Now my blog is back on receiving its average views again… Back to reality~

10 Responses to “Thanks to Code Geass R2’s finale…”


  1. 1 bakaraptor October 9, 2008 at 10:29 am

    What’s your secret? Yesterday I only got 102 views, down from the previous day’s 115.

  2. 2 kanzeon October 9, 2008 at 10:46 am

    @kanzeon: I guess posting something about anime everyday ^_^… and AnimeNano also helped ever since I joined in there… So, many thanks to it.

  3. 3 biankita October 9, 2008 at 1:09 pm

    hahaha.. best day i ever had, i only got 600++ but don’t let it get to you because you’re gonna get really sad once it sets in that it may never happen again. unless you make another kick ass post. more kick ass than that geass post ^^

  4. 4 kanzeon October 9, 2008 at 1:23 pm

    @biankita: That Code Geass post was like a rushed commentary crap with several typos, no screenshots and no summaries…
    (T.T) What’s kickass about that? (T.T)
    Anyway, I’m really grateful and lovin’ what I currently have now😀

  5. 5 koanslinger October 9, 2008 at 3:11 pm

    I’m really envious — the CGR2 craze did net my blog more hits than usual, but nowhere as many as yours! Keep up the great work.

  6. 6 omisyth October 9, 2008 at 5:55 pm

    I’m jealous Uguuuuu~

  7. 7 EvilDevil October 9, 2008 at 6:48 pm

    CG:R2 = toxic mortage loans
    trust me, it was only good for a while…

  8. 8 kanzeon October 10, 2008 at 8:07 am

    @koanslinger: Hello ^_^ May I know where your blog is so that I can have a visit?

    @omisyth: Awww…

    @EvilDevil: T.T Yep…

  9. 9 Yamcha October 11, 2008 at 3:07 pm

    Dang. You already average more hits a day than I do, in less time no less, so don’t complain. Or you get a harisen to the noggin.😉

  10. 10 kanzeon October 12, 2008 at 1:51 am

    @Yamcha: Lol I don’t complain, I just shared it ^_^… And harisen to the noggin? *searches up dictionary*… No!!!


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s





%d bloggers like this: